">
Welcome to my blog..thanks for visiting..feel free to drop ur comment..^__^

Jom CLICK!

Sunday, July 31, 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan!

assalamualaikum!..
DENGAN INI SAYA INGIN MENGUCAPKAN 
...___________________________________________...
"SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN"
&
"SELAMAT BERPUASA"

------> KEPADA SEMUA UMAT ISLAM!!!
...___________________________________________...

...___________________________________________...

wasalam..^__^

p/s:tak sabar nak raya  pose!! =__=

heee3

Suka?Kasi komen la sikit;)

Sunday, July 3, 2011

BUSY FOR A WEEK!!huhhh

firstly,assalamualaikum....
BUSY FOR A WEEK???
YES!!!i'm very very busy for a week....
nak tahu apa yang menyebabkan saya busy sangat tuuu???
nak tahuuu??
ok...first...saya baru balik dari KL daripada menghadiri wedding cozen...
sampai di terengganu pada pagi Isnin
and then...saya keracunan makanan pulakkk....
sakitnyer hanya tuhan jer yang tahu;'(
so,saya tak pergi laa sekola pada hari Isnin....
next day pulak,Selasa ada hari usahawan..
kelas saya ambil bahagian jugak...
so,pada hari Selasa saya harusx100 pergi jugak!!!
walaupun belum sihat sepenuhnya;'(
memang letih giler laa derr!!
tambah dengan sakit lagi...
esok pulak,Rabu ade konferen ibu bapa....
nasib baik tak kena belebel;)
Khamis pulak..
tup tup ade perkhemahan PBSM
mula-mula nak tarik diri daripada pergi perkhemahan tuu...
tapi pikiq punya pikiq...nak dapatkan experience punya pasal!!
PERGI LAAA JUGAKKK...
tak sihat pom x sihat laaa...
tu laa kesibukan saya selama seminggu....
for ur information...selama seminggu tu saya tak sihat...
biasalaa kan...food poisoning lame sikit untuk sembuh...
dan selama seminggu tu jugak,saya cuma belajar dua subjek jer...huuuhu...
keje sekolah punya laa belambakkk~~huhh


ok2..tettttt
..............................................................................................................................................
and now!!alhamdulillah,saya dah sihat sepenuhnyaa;')
dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
apa lagi???
dah2 laa tuuuu
k,bye
wasalam~



Suka?Kasi komen la sikit;)